31 Mayıs 2011 Salı

yesinler hakkaten.

Şu erkeklerdeki 'ilgi gösteren kız mı var haydi o zaman olmadığım kadar cool olayım' halleri var ya, deli oluyorum. Ne ilgi gösteresim kalıyor, kalmadığı gibi ağızlarına çarpasım geliyor. Hayır nedir yani gönlüm kaydıysa,gözüme hoş geldiysen,bir iki bir şey içip kaliteli vakit geçirmek istediysem. Ne gerek var bu havalara, istemem yan cebime koylara falan. Tasmanızı bir bırakınca acıkmış kuçular gibi geri gelmeniz yok mu bir de of. Kıl oluyorum hepinize !